Glad Påsk

Happy Påsk everbody..

Jag har sökt jobb som flyghäxa.. (flygvärdinna)
Man ska visst vara bra på engelska.. jag kan ju iallfall göra mig förstådd.. hoppas det duger!

Mjooo jag är visst lite desperat efter ett jobb! Tar vad som hellst bara jag får jobba så Micke får vara hemma med brudarna.. han verkligen längtar! Och jag är jätteglad över att han vill vara hemma med dom!

Nu är det påsk.. det blev bara 1 halv påse.. jo vi åt redan igår.. och till min förvåning så finns det kvar idag! Vi är så duktiga!!!

Idag ska vi på middag hos min mormor och morfar..

I morgon ska vi på middag hos svärföräldrarna..

Mycket trevligt!!

Nää.. nu ska jag dustsuck the floor ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

hehe flyhäxa hur ska du klaar dig så länge utan dina små flickor :P

2008-03-27 @ 22:11:55
Postat av: Anonym

jag tänkte söka det, men måst va 21 år :( annars hade jag varit pefekt ;P

2008-04-03 @ 15:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0