Godisberoende!!!!!

Jag är där, jag är fast i fällan!!

Och jag vet inte hur jag ska ta mig ur skiten!!!!!

Får jag inte i mig godis eller liknande så bler jag sur och grinig.. känner mig så desperat att jag nästan har lust att sleva i mig från sockerskålen!!!

Vad ska man göra då??

Gubben min är också fast, så att peppa varandra kan vi glömma.. har försökt och det slutar med att vi båda intalar oss själva att det är bättre att vara lite mullig och glad än smal och olycklig!!

Har lite problem med min vikt, eller det är väl jag som är problemet.. vågen visar en sak med mitt huvud säger nåt annat.

Jag är 160, väger nu 56 kg.. det är väl normalt?  Sen ser jag mig i spegeln och där ser allt bara missbildat ut..
Röven är lika bred som en traktor, kärlekshandtagen hänger över byxkanten, överarmarna har en omkrets som mer liknar globens!!! Och brösten ska vi inte tala om!! Jag har blivit HELT bröstfixerad!!! Dom bara hänger där, och då ammar jag fortfarnde!!! Hur kommer dom se ut när jag ammat klart???

Shit, vinner jag på lotto så bokar jag tid för operation direkt! :p

Tur att jag har sånna fina döttrar, bara man lägger blicken på dom i 1 sekund så mår man genast bättre!

Love love love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0