Påsk... oh nooooo!!!

Possitiva märta här och uppdaterar

Dubbelhakorna fladdrar från datafläkten, falukorvsfingrarna trycker ner alla tangenter samtidigt så det blir svårt att skriva.. tar typ 10 minuter att bara skriva detta!

Så nu känns det bättre.. man måste få skriva av sig lite.. klaga och tycka synd om sig själv! Sånt mår man bra av efteråt.

Så vad har hänt i mitt lilla liv?

Mina små flickor är dunderförkylda och har varit det i evigheter nu känns det som.. Millan har en E4 rinnandes under snoken.. stackarn, mamma och pappa springer med papper hela tiden och hon blir alldeles förtvivlad!

"Morsan å farsan fattar visst inte att det bara blir värre liksom"

Linnea då.. min lilla köttbulle! Fick höra i veckan av en vän som fick tvillingar i höstast att hennes flickor väger lika mycket som min tös.. och ja.. det skilljer ju bara 3 månader!!!!

Hmm.. stackars lillis, mammas godisberoende har lagt sig på dig! Nä, man ska faktiskt vara rund när man är bebis.. hennes kurva pekar rakt upp på Bvc.. haha.. Hon frågade om jag hade grädde i brösten!

Och så var det ju då den där påsken!!! Den värsta tiden nånsin!!!! Nu måste man ju liksom köpa godis, och så lägger dom bara fram stora.. typ XL godispåsar.. vad gör man?  Jo, man FYLLER dom till bristningsgränsen! 
200:- godis... jajjemen! 

fy, hoppas att vi kan ha lite självkontroll och bara fylla halva iallafall.. annars sitter man där i morgon kväll
(Ja tro inte att vi kommer vänta till lördag)  och mår sååå illa..  för det gååår inte att bara äta 1 godis.. nä, minst 100!! det som är så kul är att jag knappt känner någon skillnad på smakerna.. allt bara blandas!

Rörit blev det nu...

Emilia ligger och sover... Linnea ligger och sover.. och jag borde städa! Inte för att vi har smutsigt, det har vi aldrig.. men lite stökigt är det ju.. och jag måste hinna få bort allt innan pedantpappa kommer hem :)


Några bilder från i helgen..

   




Lite kort på mina brudar

    




Fler bilder..


     




Kommentarer
Postat av: Tess

hehe mkt fina bilder ika fika :)

Du e så smal o fina.. glöm inte det ;)

2008-03-19 @ 14:57:53
Postat av: dee

Jag blir alldeles galen när jag läser allt du skriver!! dumma flicka :D du är inga dubbelhakor eller falukorvsfingrar. Men som du säger man måste få skriva av sig och tycka synd om sig själv *sandra tycka synd om* puss på den finaste Erika i hela vida världen!!

2008-03-20 @ 10:36:10
Postat av: LInda

Gumman nu får du ta och ge dig du är ju jättefin i kroppen och jag skulle göra allt för att se ut som du...
Kram

2008-03-20 @ 12:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0