En gammal vän..

Igår pratade jag med en gammal barndomsvän, det känns som evigheter sen!

Vi pratade inte så länge, men hann gå igenom några minnen, och gud så jag skrattade!!

Vi bestämmde att när jag har ammat klart Linnea så ska jag åka och hälsa på henne, prata minnen :)
Ser verkligen fram emot det!

2 dagar utan Micke och våra barn.. men det ska väl gå! Kanske kan vara bra att få sakna dom lite också!

Dom få gånger som Emilia har sovit borta har jag gråtit mig till sömns, har inte alls tyckt att det varit roligt, men det kanske blir annorlunda när det är jag som är borta.. får hoppas på det :)

Jenny, som jag känt den jag var typ 4




Just nu ligger mina brudar och sover, Linda har vart här en stund på morgonen.. och jag ska väl ta och städa... som vanligt. Känner mig som askungen ibland jag me..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja!! Skoja ska vi ha :D



Och jag skrattade också ortoligt mycket när jag tänkte på din lugg :D

2008-05-16 @ 12:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0