It's gone!!!!

Min kamera är borta!!!!

Jag är ju världens snurrigaste människa.. eller lite smått förvirrad kanske, men så har jag ju varit från den dag jag föddes.. det vet ni som kännt mig länge!

I torsdags förra veckan var jag i loftgången här hemma med barnen, tog lite kort på emilia när han spelade boll, och på linnea när hon satt i vagnen.. Sen lägger jag kameran på suffletten...
Micke kommer in och jag ger Emilia middag, sen gör vi oss klara för veckohandligen!

Denna torsdag ska Micke köpa en kostym, så vi tar med oss vagnen.. (kvar ligger kameran, för den har jag för tillfället glömt bort!)
Väl inpackade i bilen så gör min hjärna ett ynkligt försök att påminna mig och min värdefulla kamera!

"-Micke, såg du om kameran låg på vagnen??"
"Nää, jag såg ingenting.."
"okej, då har jag väl lagt den hemma då"

Vilket pucko jag är!!! Jag blir så ledsen på mig själv.. hade jag gått ur bilen redan då och kollat efter kameran så hade jag nog sett den legat på marken, eller på vagnen.. för den har trillat ur aningen på våran parkeringsplats eller uppe på Maxi!!!

Så nu är vi kameralösa.. i helgen ska vi åka och kolla efter en ny..

Känner mig naken... :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag som verkligen hoppades på att ni skulle hitta kameran! :(

2008-05-13 @ 09:53:32
Postat av: Therese

haha det låter precis som dig ika fika..



Som när vi åkte till skolan o du glömde blocket på bussen, dagen efter har du ett nytt block som du oxå glömmer på bussen haha ;P

2008-05-20 @ 14:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0