Linnea, min bebis..

Vilken natt det har varit!!

Linnea vaknade vid 2 tiden och gallskrek!! Jag provade amma och inte ens det hjälpte.. (Min lilla dam ÄLSKAR att äta i normala fall)

Jag gick upp med henne, bytte blöja, bar omkring, skumpade.. inget hjälpte, efter en kvart kom Micke upp.. vi bytte av varandra då och då.. tillslut, efter kanske 1 ½ timma lugnade hon ner sig i pappas famn! Förmodligen hade hon magknip..
Mina ögon gick då i kors!! Jag var såååå trött!

Samtidigt så vaknar Emilia.. typiskt! (och jag som är så jäkla kisnödig!!!
Jag lägger mig och håller henne i handen, och då blir hon lugnt, efter en halvtimma somnar hon och jag rusar iväg på toa!

kl 06:30 vaknar vi... dags att gå upp

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tuff natt! Söta namn! Jag heter Linnéa i mellannamn och min lillasyster heter Emilia=)

2008-05-07 @ 07:46:42
URL: http://evelinalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0