Linnea.. min shaabo

Vet inte vad shaabo betyder, men det låter bra och passar in på min lilla heffaklump! Världens sötaste heffa :)

Man ska vara lite rund när man är bebis, det är perfekt när det är tuffa tider.. men lite orolig är jag..

Men jag får ju skylla mig själv, det är ju inte så att min 3 månaders går själv till skafferiet och vräker i sig bullar och annat tjoffs som finns där.. nää.. men hon tar ju inte nappen, och vägrar flaska.

Får kanske ringa bm och råda lite, hon äter ju så hon får magknip stackarn!

image74

Kommentarer
Postat av: Therese

Som du säger man ska vara lite rund som bebis..

Millan va ju oxå rund bebis, nu e hon ju inte lika rund :)

Dom e så söta som de är :)

2008-05-08 @ 17:21:27
Postat av: Misan

Ta det lugnt du, Vera tog/tar inte heller napp och flaska. Hon gick upp i vikt som en raket men nu är hon smalnat av ordentligt. Det är bra med lite hull när det kommer sämre tider och de är ju så söta!
Kram Misan

2008-05-08 @ 20:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0