Nu är dom dopade!!

I lördags var jag och Linnea på tvillingarnas dop.. Lilla Melissa och Filippa! Så söta och Jessica och Robin var också så söta....riktigt stolta föräldrar!!

Skriver med om dopet sen.. läste nyss att man vagn är på väg!!!! Den befinner sig nu i uppsala.. out for delivery!! 
yeeeees... snart snart kommer vagnen!!!!!

Iallafall... Dopet var jättefint, och festen efteråt var också mycket lyckad! Supergoda smörgåstårtor.. och jättefina hallonprinsesstårtor!
(råkade äta mig mätt på smörgåstårtorna så jag orkade inte dom vanliga)

Efter dopet åkte jag och bebis till svärföräldrarna där Emilia hade vart.. full rulle som vanligt. När vi kom dit så total ignonerade Millan mig.. så klart, hennes bästis farmor var ju där :) haha..

Älskling han missade allt roligt i helgen, dom hade inventering på hans jobb så han var inte hemma förens halv tolv på natten i lördags.. stackarn!
Därför var jag extra snäll mot honom i söndags morse.. tog med flickorna ut så han fick sova.. tur att det var fint väder :)

image64

Här är lilla familjen.. mamma Jessica med Melissa och pappa Robin med Filippa




image65

Tårtorna... såå fina!!

image66

Millan med sin bästis Farmor.. Millan äter en mumsmums


image67

Linnea i kyrkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0