Passar på att skriva massa nu

Medans tjejerna sover.. hinner inte annars! Har inte lust heller för den delen..

I lördags var jag på 25års middag med Linnea. Vi hade jätte trevligt, supergod mat var det och massa trevliga männsikor.

Det var Linda som firades, men hon fyllde inte år förens idag.. HIPP HIPP HURRA!!!

Micke och Emilia var hemma och hade en far & dotter kväll.. det behövs också ibland

Efter 3 timmar tog jag en promenad hemmåt, fick fruktansvärda skavsår men det var såå mysigt ute så det glömde jag snabbt bort..
Klockan var runt 20 tiden, Linnea somnade i vagnen, det blåste varmsvaga vindar och vatten låg alldeles stilla..

Några partysugna ungdommar kom cyklandes med små påsar på handtagen.. jag fnissade lite tyst för mig själv..
(känns som en evighet sen som jag själv sprang omkring med alkohol i en ica påse, gömd i väskan.. inlinandes i nån tröja för att det inte skulle klirra!)

Nu vaknar Emilia, ska mysa lite med henne...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Saknar du inte det lite?

2008-05-13 @ 11:17:15
URL: http://jensy.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0