Shopping

Idag åkte jag och tjejerna samt kusin vitamin till Eurostop och shoppade lite kläder..

köpte en jättesöt klänning till Linnea, supergullig tunika till Millan och en klänning!!!! till mig själv!
 
Ska lägga ut lite bilder i morgon när jag får til över..

Haha, känns som att jag sprang som en galing i affärerna, allt för att linnea skulle fortsätta sova och för att Millan inte skulle rycka tag i halva butiken! Jag lyckades ganska bra och Millan fick bara ett litet utbrott.. förståligt, det är ju urtrist att sitta fast i en vagn..

Efter shoppingen fick Emilia leka ett bra tag i lekhörnan.. hon var så lycklig!! min underbara tjej!

Nu ska jag nog mysa lite med gubben min :)

Kommentarer
Postat av: Sussie

Sådära :D

2008-05-20 @ 21:04:58
URL: http://sussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0