Skitbuss!!!!

Fasiken!! Igår tog vi bussen till märsta.. hög buss som vanligt när jag ska åka!!
Jag ställer upp emilia först för att sen dra upp vagnen.. Millan få panik och är på väg av igen och ramlar.. så klart!!
Det gick bra men hon blev jätterädd! Tror ni att nån vänlig själ vill hjälpa till?.. jodå.. en äldre dam som hade problem med ryggen! Fy faan säger jag bara!!

Sitter minst 20 unga människor och bara glor! Jävla as.. shit va arg jag blir! Hade jag vågat så hade jag skällt ut dom allihopa.. och det var väl lika bra att jag inte tordes, hade väl framstått som en mer eller mindre galen morsa då!

Snart kommer Linda, då ska vi äta lite frulle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0