utvilad?

Nä inte riktigt.. Vi har börjat lägga Millan i sitt rum igen, i sin stora säng och Linnea brevid oss i spjälsängen.. första natten gick över förväntan bra.. men inatt.. hua! Jag sprang upp och ner fram och tillbaka till Emilia som drömde och tappade nappen och sov allmänt oroligt.. Linnea vaknade också, kissade igenom..

Millan vaknade kl 6 (i våran säng, för vid 4 var jag helt slut och la henne brevid oss) Linnea låg och pratade med sig själv i spjälsängen.. och min kropp orkade bara inte kliva upp.. jag låg vaken men det var som att jag var förlamad!

Nu är kl 08:01.. Vi har ätit frulle, bäddad sängen diskat bytt blöjor och klätt på oss..  nu ska ajg leka lite så millan blir nöjd med mamma idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0