Vad är detta för land, jag bara undrar?!

Sverige, så underbart land på många olika vis.. Jag är glad över att jag bor här.. MEN

Ibland börjar man undra..

Hur kommer det sig att det nästan är värre att fiffla med pengar och papper.. än att misshandla, mörda nån?

Om du stjäl pengar så får du fängelse, har du ihjäl nån.. ja då är du sjuk, får lite vård och sen är du ute.. i värsta fall hamnar du i finkan som är lika bra som ett bättre hotell i ett annat land!!!

Fasiken.. gräv en grop i backen, släng ner mördaren/pedofilen.. eller vad det nu är för skum och sätt ett galler på och släng i väg nyckeln.. sköter dom sig i sin lilla håla så kanske dom kan få en brödbit och några svättar vatten!

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag håller med dig till 100%

2008-05-13 @ 23:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0