vilken helg!!!!!

Ja den har varit helt fantastisk.
I lördags var vi till mickes föräldrar en stund på förmiddagen, satte på vinterkängor på bilen så nu åker vi tryggt på vägarna!

Lite senare på kvällen, eller efter maten rättare sagt åker micke iväg till sigtuna för att umgås med grabbarna. Då passar jag på att bjuda över kusinen som jag inte träffat på ett tag. Det var en kul kväll, vi söp oss dyngraka och kollade på stjärnor på is. Hade riktigt kul.

Strax efter tolv kommer micke hem efter en lugn kväll med "boysen". Jag hade redan gått och lagt mig när han kom hem men han var tyst som en mus när han kom in och la sig försiktigt i sängen utan att väcka linnea som låg brevid mig. 

Dagen efter lekte vi hela dagen och micke var inte alls bakfull. 

PS: Ta allt jag skriver i denna blogg på största allvar, för jag skämtar aldrig och jag är aldrig ironisk! 

Kommentarer
Postat av: dee

hahaha :D

2008-11-10 @ 22:00:09
Postat av: Rebecka

Näe, verkligen inte, jag tror att det var du som va fullast av er båda ;):P

2008-11-11 @ 17:49:03
Postat av: Linda

DU ÄR HELT KLOCKREN!!!

2008-11-12 @ 15:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0