5½ timmar

Utan våran sötnos.. Fan jag är ju riktigt fjantig, jag vet det.. men man kan ju inte låta bli att sakna henne!!! Det är så tyst!!!!
Normala människor skulle kanske passa på att njuta av lugnet.. men jag trivs när det är full fart och livat!


Måste berätta något kul som gubben min talade om för mig igår.. hans ogillade av skåne!!

Vet inte riktigt hur vi kom in på det men detta är hans åsikt om skåne!

"Det är ett jävla platt ställe med åkrar överallt som luktar skit! Jag var där en gång och då hade dom nån jävla gösselvecka, fy fan vad det stinker där"

hahahahahahaha!!!! Jag höll på att garva ihjäl mig!!

Jadu älskling, ibland kan du verkligen uttrycka dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0