Bulldagen

Juste..

Måste ju berätta en till grej..

Jag, min förvirrad lofttomte trodde att det var bullarnas dag idag, så jag slet igång med vääärsta bullbaket i morse!
Fick ihop ungefär 80 bullar.. mmm, rätt nöjd med den siffran.
Millan hjälpte till med sista delen, och hon tyckte det var jättekul..

Bullarna vart goda så jag bjöd över min mormor och morfar på bullfika. Fick då höra att det inte alls var kanelbullens dag idag, utan i morgon!! Kändes kasst, som om jag hade öppnat julklapparna dagen innan julafton liksom..

men men.. vi fick ju en rätt trevlig eftermiddag med gamlingarna iallall..

PS. vi har sålt den vita fotöljen nu... :D

PS 2.. det kändes faktiskt inte som att jag hade öppnat julklapparna dagen innan julafton.. men jag är så himlans bra på att överdriva bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0