Grattis Gubben!

Idag fyller min gubbe år.. 27 år!!!!! Endast 3 år kvar till 30!! mohahahha...
Själv är jag värsta lammet.. är ju en så länge bara 23!! Ibland är det riktigt skönt att fylla år sent på året.

GRATTIS MIN GAMLA GUBBE!!

Så snart ska jag ställa mig och göra lite pajer tills ikväll. En räk/kräft paj, och en ost och skinkpaj. Och sallad till.. mumma!!

Och på tal om laga mat och sånt.. .

I söndags vaknade vi som vanligt kl 06:00.. (Linnea ville upp då) Låg och mornade en liten stund, och klockan 7 hade jag vaknat till liv.. Micka låg fortfarande som en död fisk i sängen!
Så jag gick upp och fick nåt fnatt.. ställde mig och bakade matbröd!!! Tänkte att jag skulle försöka mig på rollen som den perfektaste flickvännen.. Lyckades någorlunda.. kl 9 var brödet klart och vi kunde äta en supergod frukost med färskt bröd!! ( jo jag vet, är man smart så drar man till coop och köper nybakat bröd, men men..)

Mitt bakade bröd


Och här är mina bullar..

Bullar


Myskväll

Ostbricka

Kommentarer
Postat av: Colle

Du är störd tjejen, men du måste vara världens bästa flickvän:))

2008-10-10 @ 18:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0