Har fått svar om ett prov!!!!

Shit, jag känner mig alldeles skakis när jag skriver det här!

Och först tänker jag börja med att skriva detta:

Jag har ALDRIG varit en "pluggmänniska" Jag har aldrig haft bra betyg eller ens i närheten.
Och känner jag att jag har rätt att skryta om mitt fina betyg på provet jag gjorde förra veckan!
Jag är såå nöjd och stolt över mig själv så det är inte sant!!!

Detta var vad min lärare skrev till mig!

"Hej
En helt fantastisk skrivning.
Du skrev så fantastiskt på alla nivåer så jag har det med i tankarna, gör vg och mvg på uppgifterna så är du på god väg mot högre betyg om du vill"

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad kul :) Grattis!

2008-10-23 @ 02:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0