Update

Ja jag är lite seg på att skriva av mig nu för tiden (vadå nu förtiden?? du är ju alltid seg!!!) jo det stämmer ju!

Det är väldigt mycket i skolan nu. Fick IG på mitt första prov jag skrev i omvårdnad, och förra veckan skrev jag ett medicinprov. Hoppas det det gick bättre, väntar fortfarande på svar. Idag hade jag omprov på det som jag misslyckades med. Och det känns fakstisk jättebra! Första provet skrev jag på mindre än 40 minuter. Idag satt jag 2 ½ timma!!! Jag hade såå jävla ont i min hand efteråt! Skrivkramp! Får jag inte godkänt då kommer jag ta en riktig funderare på vad jag gett mig in på!

Hur står det till hemma då? joo det rullar på. Linnea har fått en stor framtand upptill, så hon är entligen lite gladare. Hon klättrar på allt och när det är läggdags övar hon på att prata.. mamamamamamamamamamammamamamama
papapapappapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapa!!!

Så låter hon i flera minuter innan hon deckar.

Emilia är det också full rulle på. Har varit lite hängig och gnällig men ändå är det full fart på henne. Vi har varit ute mycket nu när det varit fint väder. Plockat massa löv, det älskar millan.

Pappsen då? jorå, han lever! Just nu står han och slänger ihop en pannkaksmet. Börjar bli lite orolig för honom faktiskt. Han kan aldrig ta det lugnt. Han städar och städar och städar.. våran lägenhet skiner! Och vi har aldrig smutsigt! Men ändå så måste han städa. jaja, det är väl bara låta honom hålla på. Kan han kanske vara uttråkad? Vet att jag blev det när jag var hemma hela tiden. Man måste komma ut någon gång ibland också. Om någon av hans vänner råkar läsa detta. Ring Micke och dra med honom ut :) Inte för att jag vill bli av med honom, men han behöver det.

Nu ska jag ta mina monster..

Kommentarer
Postat av: Colle

Hahahahaaa!Han har kanske tröttnat på att du städar för "lite";)))))

2008-10-17 @ 22:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0