uppe kl 05!!

Linnea det lilla odjuret har fått för sig att man ska vakna kl 04:40 varje morgon! Och det värsta är att hon faktiskt är PIGG då!!!

Micke gick upp i morse, kl 05:00 och gjorde en flaska välling till henne, i hopp om att hon skulle somna om. Under tiden gav jag henne min mobil så hon inte skulle börja skrika och väcka Emilia, hade såklart glömt sätta på knapplåset och vad gör inte det lilla busfröt!! Jo, hon ringer upp min lillasyser som i sin tur inte kan somna om sen!

Barn är underbara! Eller hur :)

Jag älskar iallfall mina små underverk..

Och på tal om älskar.. Igår när jag nattade Emilia så sa hon "älskar dig"  Kanske inte så tydligt, men jag vet att det vardet hon sa!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va mysigt, det var säkert det hon sa till dig!

2008-10-20 @ 08:19:23
URL: http://rebeckaans.blogg.se/
Postat av: Therese

Ha ha va roligt ;)

2008-10-23 @ 21:28:20
URL: http://terratess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0