3 år...yeeeeees!

För ganska precis tre år sen satt jag i "Mogges" soffa i hans 1:a i Brännbo.. Vi drack öl och kollade på fotboll! hahaha..
Jag hade urinväginfektion och sprang på toan hela kvällen, Micke trodde att det var på grund av öl vi drack. Hade ju vart rätt kul samtalsämne på första dejten.. Hej jag heter Erika och jag har urinvägsinfektion!
Blev inte så mycket fotboll för våran del, vi satt mest och pratade den kvällen! Mysig kväll!

För två år sen förlovade vi oss längs fram på Birka båten! Jag var gravid med vårat första barn, Emilia! Vi valde bort Buffén för att äta lite "finare" mat.. hahahaha.. jo vi är ju ena riktigt vinnare så vi sätter oss någonstans och beställer in nåt som låter jättebra! 2 sekunder senare få vi några uppvärma tallrikar. Ser ut som de slängt ihop nåt från Buffén iallfall.

För ett år sen åkte vi till Uppsala och åt grekisk mat. Jag var nu på smällen med vårat andra barn, Linnea! Ironiskt nog var vi samma kväll på bio och såg just "På Smällen" Riktigt bra film!

I år då? Ja detta år är vi barnvakt åt min lillebror Emil! Jag är inte gravid igen! Men vi har som jag skrev i förra inlägget skaffat oss en liten kissebebis! Eller det skrev jag nog inte men nu vet ni! Inte så svårt att lista ut kanske :)
Jag har faktiskt också gjort en stoooor smörgåstårta till oss! Väldigt god blev den, om jag får säga det själv!

Nästa år ska vi hitta på något lite lyxigare..  hehe, det blir ingen weekend till New York, men vi ska iallfall ta oss utanför hemmet!

Här kommer lite bilder på oss!

Ett bra tag sen..


puss puss


älskar!!


vi två!


hihihi




gamla bilder ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

ÅÅÅÅÅ ni är ju så sööööttttttaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

2008-09-07 @ 10:44:04
Postat av: Mikaela

Grattis till jubileumet! Så fina ni är ihop :)

2008-09-07 @ 13:27:04
Postat av: Grattis på 3 års dagen :)

2008-09-08 @ 21:11:59
Postat av: Jenny

Grattis på 3 års dagen :)

Jag är glad för din skull att du har hittat dig en bra kille och har 2 friska fina barn <3

2008-09-08 @ 21:13:26
Postat av: Veronica

Grattis grattis!

2008-09-11 @ 16:11:36
URL: http://haaparanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0