Lycklig!

På golvet i vardagsrummet sitter Emilia och Linnea och leker. Emilia har kört ut sina vagnar som är fullastade med duplolego. Efter någon minut hörs ett vrål från Linnea.. Strax därefter hörs ett vrål från Emilia! Snart sitter båda två och vrålar på varandra!

Anledning? Linnea ska ha ALLT som storasyster leker med.

Och jag behöver bara tänka på just den stunden så blir jag alldeles varm i kroppen!

För finns det något underbarare än att se sina barn leka tillsammans?
Jag är lycklig för att jag fått två så perfekta barn, välskapta och friska!

Nog om det.. nu måste jag gnälla av mig!

Idag efter att vi lämnat Emilia på dagis så gick vi till affären för att köpa lite mjölk..
Helt plötsligt upptäcker jag hur jag kör slalom med barnvagnen. 
Då är det nåt jävla pubertetspucko som har gått och loskat var 3:e meter!!! Va faan! Stryk skulle han ha!
Vad är det för tonårsfasoner??

Nä, nu ska jag fortsätta med pluggeriet.

Ps.. jag vill ha en ny soffa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0