ooooops!

Det var så här..

En dag när Micke skulle ut och gå med Linnea så sa han..
- Linnea skulle behöva en riktig vagn, hon gillar inte att åka runt i paraplyvagnen!
(Emilia har vanliga vagnen på dagis som sov-vagn)

PLING!!!! sa det i huvudet på mig.. och sen satt jag framför det förbannade blocket och tittade efter en skrotvagn som Emilia kunde ha på dagis istället.
Av en ren slump så frågade jag min väl Linda hur jag skulle göra.. och då skulle hon sälja sin superfina och braiga vagn.
Så samma kväll åkte vi och köpte underverket!!! Den är såååååå fin!!!! Me love, och nu har Emilia kvar sin vagn på dagis, och linnea har fått en egen riktig vagn!

Mer då?

Jo vi lyckas ju med det mesta vi två.. riktigt radarpar är vad vi är!

Idag när vi var och storhandlade så skulle vi bara in en snabbis på Lindex för att köpa moccasiner till Emilia. Ja dom ska visst ha sånna på dagis.
Hur som hellst så traskar vi in och helt plötsligt drappas jag av nåt sjukligt beroende av att shoppa! massor!!!

Jag roffar åt mig ett par tuffa moccasiner och ett nattlinne. Sen hittar micke en jättesöt tröja till Emilia.
Fan, är han på samma humör som mig??? Vem ska då stoppa mig? tänker jag

När vi står i kassan funderar jag lite..."okej.. 300:- blir det nog, lite mer än planerat, men men.. så kan det ju gå ibland!"

Till min fasa ser jag sen att det står 704:- ?!?!!!!!!!!!!!!!! på kassagrejen! 704 kronor!

oh shit! Det hade vi ju verkligen inte råd med!?! Vi betalar snällt och går ut ur affären.

- vad var det som hände nu? Jag fattar ingenting.. vi skulle ju bara köpa ett par moccasiner?

Vi tittar på varandra, ler lite smått.. är glad att jag har just honom vid min sida!

Det blev ett par moccasiner, ett nattlinne, en långärmad T-tröja och ett par byxor till Emilia..
Linnea fick 3 bodysar och ett par byxor!

Inte så farligt egentligen.. 

Kommentarer
Postat av: Therese

hehe ni fick ju massa grejer för bara 704kr, se det som ett klipp :)



Men barnvaganr måste ni ju bli ruinerade på.. hur många vagnar har du haft egentligen.. haha

2008-09-12 @ 13:29:35
URL: http://terratess.blogg.se/
Postat av: jessica

japp. det är så det slutar för oss också! haha ni är inte ensamma1 Skulle in och köpa en vattenflaska till Nathalia som hon ska ha på dagis när dom går till lekparken osv och kom ut med bodysar tröjor mjukisar och trosor. Allt till tjejerna. haha man kan inte låta bli!

2008-09-12 @ 14:52:09
URL: http://yessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0