Besök av mor

I morse fick vi besök av min mor vilket var jättekul! Blir så glad när hon kommer och hälsar på!
Hon följde med och lämnade barnen sen gick vi hem och åt en brakfrukost och pratade om allt, precis ALLT och det var såå skönt!!

Nu har jag precis plockat upp i lägenheten och sitter och pratar med en gammal väl som jag inte haft så bra kontakt med på evigheter!! Känns jätteskoj och i morgon ska jag och barnen åka och hälsa på henne!!! woohoo! På tiden tycker jag!

Nu är det plugg som gäller

Kommentarer
Postat av: Carola

Det var hur kul som helst att träffa dig och barnen!! Dom är ju helt underbara!!!!Du glömde Linneas flaska när ni åkte, men då har ni ju en anledning att komma igen!! Då ska jag bjuda på ngt gott, det lovar jag.

Det var ju "lite" rörigt här idag och det ber jag om ursäkt för...



Men det var jättekul att få träffa er och ni är sååå välkomna igen!

Love U, vännen!!!!

>--kramizar--<

2009-04-17 @ 23:46:24
URL: http://carolans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0