Bilder

Nu har jag pluggatr klart för idag.. är färdig med ett grymt jobbigt Tema.. har visserligen en pytteliten fråga som jag är osäker på men jag känner att det är lite väl sent att ringa runt till nära och kära för att rådfråga. 

Tänkte bara lite snabbt lägga lite bilder..

Ett stycke Linnea som myser i gungarn..
trötter

Hemma hos mormor och plus morfar, äter massa grädde!
Äter grädde

Emilia och Isabella
Emilia och Isabella

Min cooling 
cooling

Massa vanilj/kokosmuffins och en suddig Diana
Muffins

Busfia
Lillis

Linnea och jag 
Linnea och mamma

Millan gungar
Gungar

Syskonkärlek!!!!
syskonkärlek

En superglad Emilia
gladfis

Linnea in action
Lillis leker

Lövbild
löv

Kommentarer
Postat av: Petra

nämen! är ni på västra ban o gungar! :D fina barn ni har! :D

2009-04-08 @ 07:13:30
URL: http://petraplutt.blogg.se/
Postat av: Jenny

gud vilka härliga bilder!!

Man blir så glad :)

2009-04-08 @ 21:12:46
Postat av: Mikaela

Oooh, värsta djurgårdsmössan på lilltjejen :D så ska det se ut!

2009-04-13 @ 01:39:57
URL: http://puckla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0