blidde bra!

jamenvisst.. 

Dagen artade sig och blev rikitigt mysig faktiskt!

Vi åkte och lämnade lillebror sen körde Micke mig och barnen till jobbet. 

Det var en bra dag även där, och vi var ute på en promenad i det underbara vädret! Vad som gjorde dagen var att jag fick en bamsekram och en puss på kinden.. sen fick jag kommentaren att "Nu kan du inte tvätta dig!!"

Micke har haft en hel dag hos sina föräldrar och dom har lekt hela dagen! Och när jag slutade jobbet plockade dom upp mig och vi åkte hem och lagade korvstroganoff.

Nu har jag precis badat med tjejerna och det är dags för bollibompa! Micke står i duschen och jag ska plugga lite snabbt! 

Resten av kvällen består av lugn och ro och vila.. (har en del att ta igen efter nattens bravader)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0