Bra!

Mötet med Linneas gick jättebra, hade visserligen inte förväntat mig något annat heller.. 

Hon berättade hur duktig Linnea var och att det är lätt att glömma bort att hon bara är 1 år, för hon kan så mycket mer! Och det håller jag abolut med om. 

Sen fick jag höra att hon tyckte att både jag och Micke var jättebra föräldrar och vi hade såå fina flickor. Att vi skulle fortsätta så som vi gjort hittils! 

Kändes sååå skönt att höra och jag blev så stolt över oss! Har aldrig tvekat på oss som föräldrar men det är verkligen en bekräftelse när man får höra det från andra också!!

Nu ska jag gå och rota i kylskåpet och se om jag hittar någon lunch.. flyger väl ut en mal på mig bara.. ekar där inne just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0