Dagen idag är en bra dag!!

Hade planerat att ta med barnen på en liten utflykt till min gamla kompis Jenny som bor i Norrtälje, men det blev inställt i sista sekund.. och då menar jag att vi redan var på väg! Men det gjorde ingenting för vi ändrade färdriktningen mot Sigtuna och Linda istället! 
Och vi har haft en urkul dag tillsammans!
Emilia blev ju överlycklig för att träffa My igen

Först när vi kom fikade vi lite, sen hade inte barnen tid längre så vart det lek för hela slandet medans jag och Linda pladrade på. 
Sen blev vi bjudna på lunch, och normalt brukar tjejerna sova en stund efter lunch, men vem vill sova när man har som roligast? 
Fick iallfall linnea att somna en liten stund och efter hon vaknar gick vi ut och lekte i lekparken! Full rulle kanelbulle! Måste lära mig att slappna av lite, barnen klarar av mer än vad jag tror!! 

Hur som helst så tog vi 15 bussen hem och som slocknade Emilia som en stock! Då önskade jag att jag hade en syskonvagn för Emilia ockuperade såklart vagnen så jag var tvungen att bära hem Linnea! 

Tack igen Linda för att du räddade våran dag! 

Linda

My

Philip

Emilia

Linnea

mammsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0