Ett litet frö..

Vilken dag.. 

Idag fick jag besök av linda och philip, jättemysigt och kul att se dom igen.. måste vart minst 100 år sen.. ungefär! Tänk så veckorna springer iväg!! Vi pratade på som vanligt om allt och ingeting.. Och föresten.. Linda, om du läser detta så har jag lyckats med sockerkakan nu, så vill du ha en bit får du allt pallra dig hit i morgon med hihi!!

Strax efter hon gått ringer Dennis som frågar om han kan få komma över på en kaffe.. Javisst, varför inte? Han ska flytta till dalarna i helgen så gäller väl att passa på, nu lär det ju gå några år innan vi träffas igen.. han kommer väl ner när bilen pajjat kan jag tänka mig :D

Innan Dennis har fikat klart så ringer Sandra min lilla kusin och frågar om hon får komma över och låna skrivaren.. Den boven ska till mexico med sin pojkvän i morgon och behövde skriva ut biljetterna. Självklart ställer kusinvitamin upp. Pratar en stund med henne också och jag ju lite snabbt tillägga att jag VERKLIGEN inte är avunsjuk på henne som får åka till solen och njuta! nej nej.. absoluuuuut inte! (fndsjkfnjkn)

Sen var det bara traska iväg och hämta mina änglar! lovade millan att vi skulle baka sockerkaka, men väl hemma upptäcker jag att mjölet är slut.. jahapp.. bara klä på barnen och gå iväg till affären.. lovat är lovat, spelar ingen roll om hon hade glömt bort det efter någon minut eller två. 

Väl hemma får jag prova på livet som ensamstående eftersom Micke skulle jobba över.. kan bara medela alla att detta absolut inte var något för mig. Jag tycker om när man är två och kan hjälpas åt :D Tur att det bara handlade om en timma och inte varje kväll!

Pratade med Jenny idag också.. om lite allt möjligt.. och hon sådde ett litet frö hos mig värt att tänka på.. hon vet inte om det själv än.. återkommer sen nån gång i framtiden om det. 

Nu är det plugg som gäller.. och även om min dag sett ganska så fullpackad så har jag faktiskt hunnit plugga en hel del. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå för frö???

Jag vart nu nyfiken :)

2009-04-22 @ 18:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0