Fredag!

Vaknade i morse, micke fixde välling och åkte till jobbet.. Jag fixade i ordning allt här hemma och gick för att lämna Linnea på förskolan, vidare till min mormor och morfar som skulle passa en sjuk Emilia igen!! Tänk att hon aldrig kan få vara frisk!!! 

Sen sprang jag iväg mot bussen (brukar vanligtvis gå men hann inte denna morgon!!) 

Sen hade jag två stycken tvåtimmars lektion.. vi hade vår kommuns MAS (medicinsk ansvarig sjuksköterska) på besök och det var jätteintressant! 

När jag hämtat båda knoddisarna spenderade vi hela 2 timmar utomhus! Så himlans skönt väder nu, så vi har plockat pinnar, kasstat småsten i en vattenbrunn och lyssnat på ploppljud, vi har gungat och lekt med lera! 
Gissa om det var badtajm när vi kom hem igen!!! Lyckades få mina lortgrisar på kort så jag ska visa er sen när jag behagar mig ladda in korten i datan! 

Ikväll är vi också barnvakt åt min lillebror Emil, som ska sova över här! Emilia är överlycklig! Så nu är Micke iväg för att köpa lite gott tills ikväll!

I morgon är det jobb som gäller för min del, Micke åker med barnen till sina föräldrar.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0