Ge mig styrka

Det är inte lätt att natta en 1 åring.. 

Jag måste säga att det är måttligt roande att få en armbåde i revbenet, örat halvt avslitet och mitt hår ska vi inte tala om.. Jag kommer snart se ut som skallepär!!!
Och det gör inte saken bättre av att hon efter 30 minuter börjar sjunga "mmm mmmmmm mmmmmmm"

Underbara älskade Linnea.. sooooooov!!!!! 

45 minuter tog det idag, får väl vara lite glad över att det inte tog 1 timma som det gör andra gånger!
Försökte i fredags att låta henne somna själv, och det tog inte mer än några sekunder så kom hon med Emilia i handen.. efter 10 gånger så gav jag upp och la mig brevid henne.. 

Uppdatering om helgen kommer, men nu ska jag plugga

föresten.. imorgon ska jag till läkaren för att undersöka något hårt som jag har i magen, har haft det ett tag men nu har det börjat ömma när jag nuddar vid "det".. läskigt, men det ska nog gå bra, bara jag som oroar mig i onödan.. 



Kommentarer
Postat av: Tessi

va läskigt med magen. hoppas verkligen inte att det är något spec :S

2009-04-19 @ 23:49:54
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0