Helgen

Igår, fredag, hade jag och flickorna en supermys dag.. 

Vi satte oss på pendeltåget och åkte till upplands-väsby (Emilia var helt överförtjust i att få åka tåg, och ALLA tåg vi såg var hennes och det var STOORA tåg!!)

Hälsade på en gammal vän till mig, och man inser verkligen hur länge sen det var vi sågs när hennes flickor kom hem från skola/förskolan och är liksom två stora flickor och inte två bäbisar som de va sist vi sågs ungefär!
Shit vad tiden går fort!! Läskigt!

Vi pratade på om allt och inget och flickorna lekte för fullt, Emilia är ju överförtjust i stora flickor (typ 5 åringar) så henne såg jag inte mycket av.. Linnea däremot hade fullt upp med att jaga både katt och hund! hehe.. har en del fina bilder som jag lägger ut sen..

Idag ska vi bege oss iväg mot.. hmm.. ee... landet.. till Maria och Colle som är gammla (jäättegammla, över 30!!!) jobbarkompisar till mig.. har kollat på en karta så det ska nog gå bra! Ska bli urkul att träffa dom igen också! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0