Jag lyckas med det mesta!

Igår när jag satt och lekte med barnen kom jag på en lysande idé att göra en koja under Linneas säng.. 
Så jag bökade mig in där under och Linnea hängde på.. Emilia severade oss mat bestående av byggklossar! 

Vi hade jättemysigt, men när heffaklumpen sen skulle ta sig ur kojan lyckas jag med något konstigt.. 
Jag skjuter ut mig så gott det går, men missbedömmer lite och när jag ska resa mig upp så slår jag i axeln i sängen och det bara small till..

Jag har då rest mig upp så fort så det känns som jag åkt på stryk av barnsängen! Nu är det såklart världsasyndast om mig!!

Men annars är allt bara bra.. Linnea ska till förskolan idag, E4:an under snoken är borta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0