Krockat!!!

Micke ringde mig nyss

-Gissa vad jag har gjort!!

-eee.. nä jag vet inte.. 

- Krockat!

-VAAAA??? Hur lyckades du med det!?! 

- Nä, men det var inte jag.. 

Efter mycket om och men kom det iallfall fram att han hade fått kärringstopp (absolut bilens fel, den är ju så gammal)
Och att en bil bakom inte hann stanna för han hade tittat ner?!? !! 

Bra morgon.. det blidde tyligen BARA några små repor i bak och det gör ju ingeting eftersom bilen är så gammal..

Jag säger då det, Micke!! Du är alldeles för snäll ibland! Själv hade jag vrålat som en tiger! 

Alla inblandade mår iallfall bra och det är ju huvudsaken!

Nu ska jag göra i ordning oss här hemma sen ska vi uuuut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0