Lördag

vilken dag det har varit!

Vi hann med att springa i tvättstugan, borra upp ståltjofräser på balkongen och hänga upp gardiner på balkongen, storstäda och typ allt annat man kan tänkas göra.. 

Sen bar det iväg till min mormor och morfar som bjöd på lunch idag.. mummsig smörgåstårta! Tack så mycket underbara ni!! 

Efter vi smarrat där begav vi oss till Norrtälje.. urmysig stad enligt mig, Micke håller inte med.. Vad jag än sa för positivt så tyckte han att lilla Sigtuna var bättre.. hahaha.. fick tillslut påminna honom att han faktiskt var Märstabo nu! 

Hur som hellst så strosade vi runt, lekte i en rolig lekplats och åt massa bullar!! Sen träffade vi min gamla vän Jenny som var på väg till Banditkryssningen! 

På vägen hem svängde vi förbi plantaget som är min absoluta favoritaffär just nu, och shoppade loss lite! Köpte mig en solros denna gång! och några nya krukor och liteplädar och.... osv osv.. 

Till middag blev det grillat, Micke är GUD på grillat när han har kolen på sin sida.. 
Nu sover barnen och vi sitter på balkongen, jag smuttar på en sommrig jordgubbscider och Micke en öl.. 

Nu ska jag vara lite trevlig mot min gubbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0