Nemas problemas

Var som sagt till läkaren idag och det gick ju bra, det bästa var väl att jag blev tagen på allvar.. och detta händer väl inte allt för ofta. Tycker mest att läkaren tittar på en som om man vore helt dum i huvudet som gick dit..

Hon klämde iallfall på magen och kände inte det där hårda som jag känt i flera månader, antar att det är normalt då, men däremot ska det inte göra ont. Hon misstänkte att det var ökad produktion av magsyra, som i sin tur kan orsaka magsår (om jag förstod henne rätt, var inte så lätt att tolka allt)  så nu har jag fått ett läkemedel som jag ska ta i två veckor och sen får vi se om det blir ordning på mig.. annars ska jag tillbaka och då skulle hon göra ett ultraljud. Hmm

Fick också göra massa andra tester som jag skulle få svar om på onsdag, gissa om jag satt och råstirrade på undersköterskan när hon tog blodproven på mig!! Hahaha, spännade och det såg så enkelt ut! Hade lust att fråga om jag fick prova själv men det kunde jag ju inte göra.. eller? 

Resten av dagen har gått bra, barnen har varit som änglar och Linnea somnade som en stock.. Emilia var liiiite trög men det var så mysigt att ligga och halvsomna bredvid henne ikväll så det gjorde ingenting.. 

Nu har jag precis pluggat en del och är nöjd med min dag.. nu ska jag krypa ner i sängen och sussa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0