Oh herregud!

Nej nej.. jag har inte gått och blivit troende på gamla dar.. icke!

Men nu har jag suttit ett par timmar och läst läst och läst och pluggat och jag har återigen lärt mig massor! Så himla kul och jag är såå glad över att jag fått tillbaka lusten till det här! 
Lyckades kanske inte så långt som jag hae plannerat men det går bra ändå! 

Flickorna har sovit kanonbra ikväll, ingen av dom har vaknat en endaste gång.. funderar på om jag ska gå in och kolla om dom andas!! 

Mickes anding är det då inget fel på.. har drar STORA timmerstockar här bakom mig! Otroligt nog har jag inte hört dom förens jag slutade plugga!! 

Imorgon kommer min lillasyster över och vi ska åka och bada med barnen!! Ska bli så himla kul!!! Har längtat efter att åka till simhallen med tjejerna! jipppiiie

Bäst jag avslutar nu innan jag somnar sittandes.. 

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0