Påsk

Ska så fort jag orkar lägga in lite bilder på mina ursöta påskkärringar!! 

Hihi, jag kunder ju bara inte låta bli att "spöka ut dom" som micke så fint kallar det!
hehe.. det första han sa när han kom hem igår efter jobbet var:

-Vad har mamma gjort med er??

Idag har vi haft en superduper mysig familjedag! 

Bjöd över min mormor och morfar på smörgåstårta som blev kanongod!! Sen tog vi en promenad genom halva märsta för att leka lite i en rolig lekplats.. träffade också min mor och lillasyster Emma

Nu på "kvällen" har vi vårstädat balkongen och suttit och myst där..

Barnen sover gott nu och jag och Micke ska bara njuuuuta av att båda är lediga tillsammans! 

juste.. 

Imorgon bär det av mot Sigtuna till Mickes föräldrar, och lite senare på kvällen åker jag hem till Tess som fyller ett kvarts SEKEL!!!

Grattis i förskott din supergamla tant!!! :D



Kommentarer
Postat av: Tessi

Ett kvarts sekel.. herregud va det låter ha ha

men tack då :P syns imorgon :)

2009-04-11 @ 00:22:25
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0