Pluggeliplugg

Shit.. nu är det räserfart på mig!

Har lämnat in två teman idag och är snart klart med ett tredje! Bara en uppgift kvar där! phu.. jag ser verkligen ljuset u tunnen nu! Snart är den här asjobbiga terminen klar! trallalalalaaa

Fick ett brev idag från mitt sommarjobb.. har äntligen fått schemat och det såg fin fint ut! Skulle vilja ha lite fler pass i juni och juli dock men har lite andra jobb på G så vi får se... vi får se...

Ska hämta barnen kl 14 idag istället, och sen har jag lovat Emilia att vara ute och leka hela eftermiddagen! Ska bli fint väder så det är bara passa på, i morgon blir det ju regn.. blä! Fast det behövs ju också..

På tal om regn.. har ni märkt hur grönt det börjar bli ute?? Snart är det sommar och man blir så lycklig!

En till kul grej som hänt..
Micke har bara tagit ut två veckors semester i sommar för han tänkte spara till hösten eller vintern. Hade inte förväntat mig så mycket eftersom Micke tycker om att vara hemma och ta det lugnt. Men igår när han kom hem från jobbet så sa han att det skulle vara kul att åka iväg i höst hela familjen och kanske hyra stuga någonstans!!
Whaaaat??? Jätte jättegärna!!! Skulle vara hur kul som helst! Jag älskar att åka bort!
Det bor väl en tattare i mig.. (min farfar påstår att hans släkte är tattare) börjar nästan tro på vad han säger då jag alltid "är på väg" någonstans.

Nej, om jag ska få klart min sista uppgift och få temat inskickat?

Kommentarer
Postat av: Linda

gud va du är duktig gumman...

jag skaå dubbelt nu på fredag och lördag och sen ska jag jobba mån och tis ska bli så kul.fick du den lön du ville ha????

Kram Kram vad skulle du göra i morgon förmiddag

2009-04-28 @ 14:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0