Skolan..

Nu är skoldagen över och det gick bra.. hade halvtidsbedömning med ena läraren och ja, allt såg bra ut för mig! Kanon! 

En två kompletteringar som ska in bara, men dom har jag tänkt göra under påsklovet.. har visserligen gett barnen påsklov samtidigt men det löser sig!! 

Har föresten fixat ett sommarjobb nu också!! Känns superkanon kul, för jag fick mitt förstaval!! Ska sommarjobba där jag praktiserade i höstas!! Smet in på avdelningen igår för att hälsa på alla och det kändes kanon det också! När man saknar ett ställe när man slutar så betyder det att man ska vara där.. förstod ni den meningen? hehe.. blir lite invecklad och känslig ibland.. 

Nu ska jag plugga, sen hämta barnen.. tänkte passa på att vara ute med dom.. funderar på vilket lekplats vi ska besöka idag.. våran här utanför är full med kattbajs så den undviker vi!! Jobbigt att förklara för barnen varför dom inte får leka där bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0