Snark

Plugg plugg plugg.. det är min eviga syssla varje kväll! Längar verligen tills december då jag är FÄRDIG med detta!
Oftast så tycker ju att det är kul, men just nu har jag ett jobbigt Tema som jag inte riktigt förstår mig på! Och det gör inte saken lättare..

Jag läser och läser och läser men jag förstår inte vad dom skriver.. jag börjar lite smått misstänka att det är något fel med min inlärningsförmåga?! 

"För att beskriva begåvningen och hur den arbetar delar forskaren Gunnar Kylén in den i tre huvudfunktioner. Begåvningen:
* ordnar tankar och intryck
*använder - "ordnar om" - Whaaaaat????
* förstår symboler, exempelvis utvecklar ett språk"  ???

Jag har förmodligen dumförklarat mig själv nu men detta är något min hjärna inte alls klarar av! 
Jag får skylla på att klockan är mycket!! 

Temat ska vara inne i morgon.. tre uppgifter kvar! Yeeeeh

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har EXAKT samma problem som dig! Det är jätte jobbigt!!

2009-04-15 @ 08:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0