Sorgligt!

Javisst.. det har hänt något tragiskt och fruktansvärt!

Min mobil har blivit akut sjuk och ligger nu i respirator.. hjärndöd!! 

Har dessvärre inte ett ändaste nummer kvar så om du känner att du är en person som jag borde ha nummer till får du mer än gärna ge det till mig! 

Du kan skriva det här i bloggen, jag kommer inte att göra det synligt för andra, eller skicka ett mail. 


Nu så.. till lite roligare saker!

Tandläkarbesöket vart inte alls så farligt igår, hade bara hjärtklappning 2 gånger! Dessutom hade jag inga hål!! 
Har inte varit till tandläkaren på 6 år och inga hål!! Det är bra gjort, och det sa hon också! Jag har starka tänder! 
Dock hade jag lite tandsten som hon fick bort och därav hjärtklappningen! Kändes som att skrapan skulle fastna någonstans och slita ut mina tänder! 
Men allt gick bra och endast 390:- gick det på! (eftersom jag är så "ung" hade jag rabatt) woohooo

Barnen var undertiden hon mina underbara mormor och morfar som ställer upp i vått och torrt!! 

Sen tog jag bussen, med barnen såklart upp till eurostop och letade efter vårmössor.. sen lekte vi i "lektjofräsen" som finns där!
Vi skulle veckohandla idag så vi väntade in Micke, och han fick nåt fnatt och shoppade lite kläder till tjejerna! Ska lägga ut bilder sen.. kan bara konstatera att min gubbe har klädsmak! Så är det bara!

Nu ligger flickorna och sover, och jag väntar på att en av mina systrar ska komma förbi med ett rött läppstift (påsk-kärringtajm) 


Kommentarer
Postat av: Hasse

Vill bara meddela att det inte bara är på Norrbacka som det är fullt med kattbajs. Även anderstorp är fullt med bajs. Främst från hundägare dock. Ska vi göra gemensam sak och sitta i buskarna med varsitt gevär nån natt. Men vem skjuter man? Djuret eller ägaren? Om det handlar om en hund alltså... Katter har ju sällan sina ägare med sig när de ska bajsa i barnens sandlåda

2009-04-10 @ 09:52:28
URL: http://loki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0