Tisdag

Nu är det tisdag igen och allt ska vara som vanligt.. 
och ja.. det blev det ju

Micke åkte till jobbet, jag och tjejerna åt en bamsefrukost.. klädde på oss och gick till förskolan
Linnea blev lite ledsen, men det var kanske inte helt oväntat.. hon har ju varit hemma i över 1 vecka.

Själv ska jag plugga idag.. woohoo.. måste ta en sväng nånstans och köpa vantar till barnen! Misstänker att det är en aaaaningen varmt med vintervantar nu. 

PS: TACK JENNY OCH CAMILLA!!!!! Ni två har vunnit min vänskap för evigt.. (ni var dom ända!!!! som gav mig era nummer när min mobil har pajjat) Vet inte riktigt hur jag ska tolka detta.. hehe var det inga fler som ville att jag skulle höra av mig?
jaja.. jag får en billig telefonräkning iallafall om man ska se något positvit med det hela. 

Kommentarer
Postat av: Linda

nu tycker jag du är elak mot mig hihi!!!

2009-04-14 @ 21:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0