Tisdag

Idag hade vi tänkt att åka till simhallen och bada med flickorna.. men när jag ska kolla öppetider ser jag att det är stängt idag.. STÄNGT!!! hur kan man ha en barnbasäng STÄNGD???? 

Jättebesviken blev jag.. tur att flickorna är så små, det var bara hitta på något annat och det accepterade dom direkt!

Så vi tog bussen till sigtuna och promenerade vid strandpromenaden, strosade runt och tittade på ankor och fåglar och bäst av allt.. vattnet!! Linnea gick med raska steg mot det pyttepyttelilla "staketet" och mitt hjärta gjorde en frivolt.. tur att man är snabbare än henne för jag fick tag i henne innan det hände en olycka! 

Sen fikade vi på Myntet.. 

Emilia åt en chokladboll
Linnea en kanelbulle
Moster Rebecka kladdkaka 
Mamma Smörgås

Alla har sina favoriter! 

Sen lekte vi på en jättekulig lekplats som ligger mitt i Sigtuna, visste knappt att den fanns men herregud så barnen lekte!

Efter det somnade barnen och vi begav oss hemåt.. Men dagen var inte slut där inte!

Vi gick hem till min mormor och morfar och smaskade i oss ännu mer bullar, och efter det var det bara traska ut och leka ännu mer!! 
Helt fruktansvärt att sitta inne i det här fina vädret!!! 

Nu är klockan strax 16, och jag har såklart glömt plocka fram fisken ur frysen som vi skulle äta idag!! Typiskt!! 
Får dra till med pannkaka idag istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0