Underbar dag!

Har haft en helmysig dag idag! Och vi har hunnit med hur mycket som helst!

Gick i morse med flickorna till affären för att köpa lite grejer till lunchen, Emilia drog kundkorgen jättefint genom hela affären och hjälpte mig lägga i alla varor.. 

Sen knatade vi hemåt för att baka lite muffins! Mumma.. hade såklart min nya favorit kokos i!!!

Diana kom över vid halv 11, och när barnen sov så hann vi plugga en del.. och äta miiinst 5 muffins var och en jädrans massa kaffe!

När barnen vaknat gick vi till sätunaparken för att leka av oss lite! Emilia var överallt och ingenstans och Linnea strosade runt och tyckte allt var jättekul!

Hemgång och plugga lite till, blev dock inte så mycket för min del då Emilia och Linnea mer än gärna vi ha mamma med sig på alla upptåg! 

Nu har vi ätit massa mat och håll i er... BLODPUDDING!! JAG har ätit BLODPUDDING!!!! Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle stoppa det i min mun igen men Micke har ju lyckats få mig att äta både det ena och det andra så egentligen borde jag inte vara så förvånad! 

Pratade lite med min pappa idag också.. 
han nämnde bland annat med stor förtjusning att han skulle få en ny grävmaskin/lastmaskin på jobbet

http://www.youtube.com/watch?v=ClIeBasGV8s <------ Denna närmare bestämt.. och jag tycker att det är såå häftigt!! 

El-hyderalik till och med! Så han var lycklig som ett barn på julafton.. och det smittar av sig så nu sitter jag också här och ler!! 

Hur ser då våran kväll ut.. Micke har en date med tvättstugan och jag ska plugga! Rolig kväll men så får det bli ibland.. 



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gud vad roligt för pappsen :D

Nu måste han vara överlycklig :P

2009-04-07 @ 13:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0