Valborg

God morgon!

uppe med tuppen.. trodde faktiskt i min vildaste fantasi att barnen skulle sova till 7 idag eftersom dom var vaknat efter 20 igår!! Men nej nej.. man kan ju inte ge mamma sovmorgon heller, det vore dumt! hihi busungar!

Sängen är iallfall bäddad, barnen leker tillsammans och jag funderar på om jag ska fixa lite frukost, och vad det ska bestå av i sånna fall? Vi har ju handlingsdag på torsdagar så idag ekar det rätt bra med bröd och annat! Suck.. har väl lite rostbröd i frysen och det får väl duga!

Och så är det valborg idag, vad ska man då hitta på?
Att vara ute och festa går ju bort när man har småbarn..
Hade de varit lite äldre så hade tivolit varit kul, men ja, vi får se.. kanske går och kikar på nån brasa eller nåt :p

Nä, nu måste jag ta tag i dagen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0