Varsågod Rebecka!!!

Stellans ställning

En bild på Stellans klätterställning.. en grotäsk sak i inredningsögon, men ack så omtyckt av både Stellan och oss (vi slipper nu en sönderriven tapet i hallen)

Stellan

Här hänger han i en av pungarna.. 

Tänkte göra detta inlägg till ett fotoinlägg.. känner att jag ligger lite efter!

Emilia och Moa
Emilia med sin kompis Moa leker för fullt!


Linnea provar skyddsglasögon!

Linnea

Stellanbellan!
Busstellan

Vårtecken!!

Vårtecken!

Moster Rebecka var med på promenad
Moster Rebecka

Jag och Linnea gungar
Mamma och Linnea

Moster Rebecka och jag.. lika?
Rebecka och Jag

Millan letar stenar
Millis


Millan och hennes Stellan
Millan och Stellan

Shhhhhh!!
Lillis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0