Vart ska detta sluta?

Skulle ljuga om jag sa att allt var bra.. 

Min lillebror sov som sagt hos oss i natt, så vi hade båda barnen inne hos oss hela natten.. 
kl 23:30 ungefär vaknar Linnea och är otröstlig! Väcker såklart Emilia som också börjar gråta.

Vet inte hur länge det håller på men efter nån timmar känner jag på täcket, okej, Linneas blöja har hamnat på sniskan och hon har kissat igenom!! KUL.. bäddar rent och Micke ger barnen välling i hopp om att dom ska somna.. 

Men icke!!! Precis när Linnea somnar in så är det Emilias tur att vråla och vara otröstlig!! Väcker Linnea.. 

Så fortsätter natten.. dom växlar av varandra.. 

Runt 6 tiden på morgonen.. barnen har sovit i kanske 2 timmar.. då vaknar jag av att Emilia nu har kissat igenom!!! 
Fan fan fan fan.. vad är det med liberos blöjor?? 

Jag ser mig själv med ruffsit hår, blodsprängda ögon och mungipan ner till fötterna!!! 

Det är bara bita ihop och bädda om.. igen.. 

Ställer Emilia i duschen som är helt förtvivlad och inte förstår vad som hänt.. men efter det här så somnar vi inte om!

kl 7 var det dags för tvättstugan!! Micke går ner och kommer upp igen och skrattar!

Ena tvättmaskin är trasig!!!! YEEES!!! Bra dag det här!!! 

Sen händer småsaker som att, spisskyddet går sönder... 

Underbar dag!!

Dessutom känner jag mig som en 6 åring känner sig utanför!! Tänk på det!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0