Äntligen ÄNTLIGEN!!!

I morgon kommer dagen som jag längtat efter i två veckor ungefär!
En hel dag, HELT ledig tillsammans med HELA min familj! Ååååååh så fullkommligt underbart!

Det absolut bästa av allt är att vi inte har någonting inplanerat!

(förutom att jag i smyg vill besöka Sigtunas nyöppnade lilla butik.. om dom nu har öppet.. Sigtuna är totalt världelösa på öppetider.. misstänker att dom inte uppfattat att vi lever på 2000-talet)

Hur som hellst så öppnades igår en liten handel, där det bara ska finnas närproducerad och ekologiska varor/mat.
Verkligen en affär jag kommer handla mycket på.. om det är bra såklart! Återstår att se i morgon!

Hade en helt ok dag på mitt nya jobb idag.. allting flöt på och jag trivs bra där också! Ett tredje jobb.. men sen räcker det!

Nu ska jag krypa ner i sängen och få lite välförtjänad sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0