"Bra jobbat"

Som rubriken lyder.. det var kommentaren jag fick av mina lärare om första inlämnade temat! Kan man bli mer taggad eller?

Skönt att ha en blogg där man kan avreagera sig lite i.. skulle bli så tråkigt här hemma och jag inte fick ur mig det någon annan stanns.

Har pratade dårarna och det verkade ingen större fara.. och dessutom får jag väl skylla mig själv eftersom det var jag själv som klantat till mig
(se så vettig man låter efter ha fått tänka lite, kanska ska fortsätta med det.. tänka innan menar jag)

Nu väntar vi på att mannen i huset ska komma hem så vi kan äta mat och sen veckohandla.. Denna där snackade om att han ville handla på ica igen.. för det är så mycket roligare.. dyrare, absolut.. men jag känner honom och VET att han är ute efter att kolla om det finns några nya roliga spel till X-boxen :) helt ok för min del.. det roligaste med det hela är att han ALDRIG skulle erkänna det..

Nä, om man ska ta och hänga lite tvätt kanske..

Kommentarer
Postat av: Anonym

KANONERS gumman du är bäst!!! Vilket ämne???

KRAM KRAM!!!

Vad gör du i morgon förresten skola eller?Har du lust fikar jag gärna...

2009-08-27 @ 20:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0